هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان

هتل بین المللی ‏پنج ستاره پارسیان کوثر اصفهان ‏، در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع و در حاشیه زیبای رودخانه زاینده رود اصفهان در جوار پل تاریخی سی و سه پل قد ‏برافراشته است. این هتل از سال ۱۳۵۰ زیر نظر گروه هتل‌های شرایتون آغاز به فعالیت نمود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به هتل بین المللی کوثر تغییر نام داد. هتل بین المللی پارسیان کوثراصفهان در راستای تحقق چشم انداز خود‎"‎‏ با تمایزی ‏برگرفته از فرهنگ ایرانی - اسلامی، هتلی پیشرو‎ ‎و به روز درارائه خدمات جذاب اقامتی ‏،پذیرایی و رفاهی در کشور است.

هتل بین المللی ‏پنج ستاره پارسیان کوثر اصفهان ‏، در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع و در حاشیه زیبای رودخانه زاینده رود اصفهان در جوار پل تاریخی سی و سه پل قد ‏برافراشته است.

درباره هتل پارسیان کوثر اصفهان isfahan-kowsar-hotel

*** نرخ مسافر خارجی با ایرانی متفاوت هست لطفا قبل ار رزرو استعلام بگیرید***

هتل پارسیان کوثر اصفهان یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره این شهر است. این هتل در قلب بافت تاریخی شهر، درست رو به روی زاینده‌رود واقع شده‌ و چشم‌اندازی زیبا رو به پل باشکوه این رود یعنی سی‌و‌سه پل دارد. به دلیل نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری، مراکز تجاری و اداری شهر، هتل از موقعیت مکانی ایده‌آلی برخوردار است. خیابان تاریخی چهارباغ، میدان نقش‌جهان، کاخ هشت‌بهشت و بازار اصفهان ازجمله اماکن دیدنی هستند که به راحتی از هتل پارسیان کوثر قابل دسترسی هستند.
با انتخاب هتل کوثر اصفهان علاوه بر دسترسی‌های خوبی که دارید، می‌توانید از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت هتل بهره‌مند شده و اقامتی به‌یادماندنی را در شهر تاریخی اصفهان تجربه کنید.

هتل بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها را با بهترین امکانات برای میهمانان خود فراهم کرده است. این واحدهای اقامتی در دو ساختمان مجزا، یکی قدیمی و دیگری مدرن به نام «فیروزه» قرار گرفته‌اند. همه واحدها از چیدمانی شیک و امکانات رفاهی کامل برخوردارند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. اینترنت هم در همه اتاق‌ها در دسترس است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. تلویزیون، مبلمان، یخچال و حمام هم از دیگر امکانات موجود است. اتاق‌های یک‌تخته و دو تخته، سوئیت‌های کوچک دو‌تخته و سوئیت رویال دو‌تخته ازجمله واحدهای اقامتی ارائه شده در این هتل هستند. بسته به سلیقه و بودجه خود می‌توانید بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید.

در این هتل با مجموعه کاملی از رستوران‌های متنوع از میهمانان پذیرایی می‌شود. رستوران «پارسه سیمین» در فضایی زیبا وشیک با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خاطره‌ای خوش برای شما به یادگار می‌گذارد. در رستوران سنتی «سرو» می‌توانید از صرف انواع غذاهای اصیل اصفهانی مانند بریانی در فضایی سنتی به‌همراه اجرای موسیقی زنده لذت ببرید. رستوران «زرین» واقع در لابی هم با چشم‌اندازی رو به فضای باغ با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان است.
دیگر رستوران هتل «سبز» نام دارد که اولین و بزرگ‌ترین رستوران روباز شهر اصفهان بوده و با سرو انواع استیک، پیتزا، پاستا وغذاهای گیاهی تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا ارائه می‌کند. ویژگی منحصربه‌فرد این رستوران سقف متحرک اتوماتیک، دیوارهای بازشو و بدنه چوبی آن است. اگر به غذاهای کبابی و باربیکیو علاقه دارید حتما به رستوران فصلی «آبشار» سر بزنید. این رستوران در مجاورت فضای سرسبز باغ هتل و در کنار استخر واقع شده‌است. صدای دلنشین فواره‌های استخر لذت صرف غذا در این رستوران را دو چندان می‌کند. در نهایت لابی لانج فیروزه که در لابی هتل قرار گرفته با سرو انواع نوشیدنی، کیک و دسر مکان مناسبی برای گپ و گفت‌های دوستانه و ملاقات‌های مهم کاری به شمار می‌رود.
علاوه بر این‌ها چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته استفاده کنید.

از امکانات هتل می‌توان به مجموعه ورزشی آن اشاره کرد. این مجموعه که یکی از بهترین و مدرن‌ترین مجموعه‌های ورزشی است، از‌ بخش‌های متنوعی تشکیل شده‌است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید و در سالن بدنسازی ورزش کنید. بعد از ورزش و شنا یا گشت‌و‌گذار روزانه در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید سری به سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن ماساژ این مجموعه بزنید. کافی‌شاپ و آرایشگاه هم از دیگربخش ‌های این مجموعه است.
همچنین هتل دارای یک مرکز تجاری با فروشگاه‌ها و غرفه‌های متعدد است. ازجمله آن‌ها فروشگاه صنایع‌دستی، گز و سوغات اصفهان، نقره و فیروزه، تابلو و صنایع چوبی، طلا و جواهر، عطر و اودکلن، پوشاک و دستگاه عابربانک است. میهمانان می‌توانند در این مرکز تجاری بسیاری از نیازهای خرید خود را با صرف کمترین زمان برآورده کنند. به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف در این هتل سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای در نظر گرفته شده‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها به کار می‌روند.
علاوه بر این‌ها در هتل کوثر اصفهان به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت. همچنین امکان استفاده از کافی‌نت و خدمات منشی‌گری هم برای میهمانان هتل و شرکت کنندگان همایش‌ها فراهم شده‌است. به‌علاوه اگر با اتومبیل شخصی سفر کرده‌اید می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنید. تاکسی‌سرویس هتل هم به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان در طول سفر راحت می‌کند. در صورت نیاز هم می‌توانید از انبار چمدان هتل استفاده کنید. به طور خلاصه در هتل پارسیان کوثر اصفهان هرآنچه برای یک اقامت آسوده و راحت را تجربه کرد.

 

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی