هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

مهمانسرای عباسی دارای 225 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان است که شامل اتاق های معمولی یک تخته و دو تخته، چشم انداز و پردیس، سوئیت های معمولی، قاجار، صفوی،سبز و نیز

آپارتمان دو و سه خوابه بوده و همگی اتاق ها مجهز به سیستم های ایمنی و مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشند.

 

نمای استثنائی و زیبای باغ و گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ منظره ای بدیع را برای اتاق های مشرف به باغ به ارمغان می آورد.

 

سبک معماری قاجار و صفوی در برخی از سوئیت ها، از جمله عناصر طراحی داخلیست که در کمتر هتلی در جهان نظیر آن یافت می شود.

جدا هست و امکان داره در صورت رزرو دو اتاق ، اتاق ها در یک ساختمان نباشد .

هزینه اقامت کودک زیر دوسال رایگان می‌باشد.

هزینه اقامت کودک دو تا شش سال طبق قوانین هتل در خود هتل مبلغ پرداخت می‌گردد.

هزینه اقامت کودک بالای شش سال یک نفر کامل محاسبه می‌گردد.

درباره هتل عباسی اصفهان isfahan-abbasi

هتل عباسی اصفهان یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره این شهر است. این هتل که قدمت آن به بیش از 300 سال پیش برمیگردد در خیابان چهارباغ قرار گرفته و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. در قلب بافت تاریخی شهر واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و مراکز تجاری اصفهان نظیر میدان تاریخی نقش‌جهان، زاینده‌رود، هشت‌بهشت و بازار اصفهان نزدیک است.

با انتخاب هتل عباسی علاوه بر دسترسی‌های خوبی که دارید می‌توانید از اقامت در یکی از باشکوه‌ترین آثار معماری صفویه لذت ببرید.

 

این هتل به‌منظور‌ ایجاد محیطی آرام برای میهمانان خود بهترین واحدهای اقامتی را در نظر گرفته است. واحدهای اقامتی که دور تا دور حیاط زیبای هتل قرار گرفته اند با حفظ معماری اصیل خود و برخورداری از چیدمان شیک و امکانات رفاهی کامل اقامتی توام با آرامش را برای میهمانان فراهم می‌کنند. ازجمله امکانات ارائه شده می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، دسترسی به اینترنت پرسرعت، تلویزیون، صندوق‌امانات و یخچال اشاره کرد.

اتاق‌های استاندارد یک و دو‌تخته چشم‌اندازی رو به شهر دارند و در عین سادگی اقامتی راحت برای شما فراهم می‌کنند. اتاق‌های چشم‌انداز و پردیس با چشم‌اندازی زیبا رو به باغ مصفای هتل گزینه دیگری برای اقامت در این هتل هستند. اما اگر خواهان فضای بیشتر و امکانات بهتر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. ازجمله سوئیت پردیس، سوئیت قاجار با سبک معماری قاجار و سوئیت‌های صفوی با معماری مربوط به دوران صفوی و طراحی بسیار زیبا و لوکس که همه چشم‌اندازی روبه باغ زیبای هتل داشته وخاطره‌ای ماندگار از اقامت در این هتل برای شما قم خواهد زد. این هتل همچنین آپارتمان دوخوابه‌ای برای خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت تر در نظر گرفته است. بنا بر تعداد نفرات، سلیقه و بودجه خود می‌توانید هر یک از واحدهای اقامتی هتل را انتخاب کنید.

 

در رستوران‌های هتل با بهترین و لذیذترین غذاها از میهمانان پذیرایی می‌شود. روز خود را متفاوت‌تر از همیشه با صرف صبحانه در سالن صبحانه‌خوری هتل با فضایی زیبا آکنده از نقش‌ها و آئینه کاری‌هایی به سبک قاجارآغاز کنید. رستوران «چهلستون» دارای محیطی مجلل با طراحی داخلی باشکوه و دیوارهایی پوشیده از نقاشی‌های مربوط به دوره صفوی و قاجار است. این رستوران در دو طبقه و با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از میهمانان پذیرایی می‌کند.

سفره‌خانه سنتی هتل در انتهای محوطه باغ واقع شده و در دوبخش سرپوشیده و فضای باز با چیدمانی سنتی میزبان میهمانان هتل است. کافی‌شاپ نقش‌جهان که آمیزه‌ای از نقش‌های ماندگار و طرح‌های زیبا بوده مکان مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه یا ملاقات‌های رسمی ‌است. در این کافه انواع نوشیدنی، کیک و دسر، پیتزا و فست فود سرو می‌شود. علاوه بر این‌ها هتل دارای یک چای‌خانه سنتی با دیوارها و سقف بلند کاشی‌کاری شده و دو‌ای وان است که در آن با انواع چای، دمنوش و آش رشته سنتی از میهمانان پذیرایی می‌شود.

 

یکی از ویژگی‌های برجسته هتل عباسی باغ زیبای آن است. باغی مفرح و باصفا که نمونه واقعی یک باغ اصیل ایرانی است. وجود گل‌ها، درختان و نهری که از وسط آن می‌گذرد جلوه‌ای منحصربه فرد و دلپذیر به آنبخشیده است. می‌توانید در محوطه این باغ زیبا بنشینید و از تماشای معماری اصیل و شکوه عمارت زیبای هتل لذت ببرید.

در این هتل به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف تالارهای ویژه‌ای درنظر گرفته شده‌است. در مجموع 11 تالار چندمنظوره با ظرفیت‌های بین 20 تا 550 نفر جهت برگزاری انواع سمینارها، ضیافت‌ها و پذیرایی از مقامات رسمی ‌و غیر رسمی ‌مناسب است. در این تالارها که به تجهیزات و امکانات کامل مجهز هستند تغییر چیدمان با توجه به هدف رویداد امکان‌پذیر است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به مرکز خرید هتل اشاره کرد. این مرکز با فروشگاه‌های متنوع ازجمله گالری فرش، صنایع‌دستی، گز و شیرینی‌های سوغات اصفهان، زیورآلات، عطر و اودکلن، کتاب و کادویی، لباس زنانه و آرایشگاه مردانه بسیاری از نیازهای خرید میهمانان را با صرف کمترین زمان برآورده می‌کند.

کلوب ورزشی هتل هم به شما انرژی مضاعف میبخشد. در این مجموعه که شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و خدمات ماساژ است علاوه بر ورزش و تفریح می‌توانید خستگی گشت‌و‌گذار روزانه را از تن به در کنید و قوای جسمی و روحی خود را بازیابید.

علاوه بر این‌ها در قسمت لابی امکان استفاده از کافی‌نت و خدمات منشی‌گری برای میهمانان هتل و شرکت کنندگان همایش‌ها فراهم شده‌است.

بهتر است برای رزرو هتل عباسی اصفهان از طریق سایت علی بابا یا جاباما اقدام نمایید.

آدرس هتل عباسی اصفهان:

اصفهان ،خیابان آمادگاه،هتل عباسی

مسیر دسترسی به هتل عباسی:

میتوانید از خیابان باغ گلدسته وارد خیابان سیدعلیخان شوید و سپس وارد کوچه فتح آباد شوید و راه خود را ادامه دهید تا به خیابان آمادگاه ورود کنید‌.

برای ورود به سایت هتل عباسی اصفهان اینجا کلیک کنید.


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی