چپ کردن کامیون حمل سوخت جاده اصفهان را بست

چپ کردن کامیون حمل سوخت جاده اصفهان را بست

چپ کردن کامیون حمل سوخت در جاده اصفهان

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: کامیون حامل سوخت بنزین در محور اصفهان به شهرکرد در حوزه استحفاظی راه‌های استان اصفهان واژگون شد و این مسیر تا ایمن‌سازی کامل مسدود است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، ساعاتی پیش کامیون حامل سوخت بنزین در محور اصفهان به شهرکرد در حوزه استحفاظی راه‌های استان اصفهان واژگون شد و به منظور جلوگیری از ایجاد حادثه برای دیگر خودروها عوامل راهداری استان چهارمحال و بختیاری بلافاصله در محل حاضر شدند و محور را تا ایمن‌سازی کامل، مسدود کردند.

 

حامد ایرج‌پور در این باره گفت: بلافاصله پس از با خبر شدن از این حادثه نیروهای راهداری چهارمحال و بختیاری به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات لازم برای کمک به راهداران استان اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.

 

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: به دلیل اینکه کامیون مذکور حامل سوخت بنزین بوده در مرحله اول از حضور خودروها به نزدیکی محل حادثه جلوگیری و بلافاصله خودروهای نزدیک به محل حادثه را از محل تخلیه کردیم تا حادثه‌ای برای مردم رخ ندهد.

 

وی ادامه داد: محورهای جایگزین شهرکرد – پلیس راه – تونل فجر – اصفهان و محور برگشت اصفهان – سه راهی قلعه آقا- جعفرآباد- سامان – شهرکرد است که از مردم عزیز خواهشمندیم تا ایمن‌سازی کامل محور اصلی از محورهای جایگزین تردد کنند.

 

ایرج‌پور در پایان اظهار داشت: با تلاش راهداران تا پیش از ظهر امروز محور به صورت کامل ایمن‌سازی و بازگشایی خواهد شد.

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی