معافیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی اصفهان از پرداخت قبوض

معافیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی اصفهان از پرداخت قبوض

معافیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی اصفهان از پرداخت قبوض

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر رایگان شدن برخی از خدمات عمومی برای خانواده های تحت حمایت، بیان داشت: در سال گذشته با استفاده از این ظرفیت انشعابات، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری 2 هزار و 625مددجو با همکاری دستگاه های خدمت رسان به صورت رایگان اعطا شد.

 

وی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت هزینه این خدمات برای یک بار معاف می شوند، ادامه داد: علاوه بر رایگان شدن قبوض مصرفی مددجویان با رعایت الگوی مصرف، سال گذشته 2هزار و 268 مددجو از پرداخت هزینه انشعابات معاف و 357 گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری به صورت رایگان برای خانواده های تحت حمایت این نهاد صادر شد.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با قدردانی از همکاری دستگاه های اجرایی در این زمینه، گفت: با معافیت های اعطایی برای هزینه انشعابات، سبد هزینه ای خانوار در این بخش ها مدیریت شده و روند ارائه برخی از خدمات این نهاد از جمله ساخت و بهسازی مسکن را تسهیل می کند.

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی