بودجه هشت هزار میلیاردی برای احیای زاینده‌رود

بودجه هشت هزار میلیاردی برای احیای زاینده‌رود

بودجه هشت هزار میلیاردی برای احیای زاینده‌رود اصفهان

مهران زینلیان مصوبات سفر اخیر رئیس جمهوری به اصفهان را امیدبخش ارزیابی کرد و گفت: امید است در اجرا نیز بدون مشکل و محکم و قوی پیش برویم. ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهوری تسهیلات است، این اعتبار قرار است با بودجه امسال به استان اصفهان داده شود اما نقدی است و زودتر تخصیص می‌یابد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار می گوید: ۲۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات بودجه استان و هشت هزار میلیارد تومان مصوبات سفر وزارت نیرو برای همه طرح های آبی استان اصفهان است که برای اجرای بسته راهکارهای احیای زاینده رود نیز از همین اعتبار پیش‌بینی شده است.

 

  در سفر استانی رئیس‌جمهور برای ۳۰ دستگاه مصوباتی نهایی شد و در مجموع ۲۱۷ مصوبه عمرانی به تصویب رسیده و تعداد قابل توجهی مصوبه در رابطه با بنگاه‌های اقتصادی در این استان به تصویب رسید و حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکلات پیش‌بینی شد.

 

مصوبات استان اصفهان به تفکیک شامل ۴۵ مصوبه در حوزه زیربنایی، ۳۳ مصوبه در حوزه بهداشت و درمان، ۴۲ مصوبه در حوزه آب، خاک و کشاورزی، ۲۶ مصوبه در حوزه رفاهی و اجتماعی، ۸ مصوبه در حوزه اشتغال، ۵۳ مصوبه در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی و ۹ مصوبه در سایر حوزه‌ها به تصویب رسیده و یک‌سوم از کل اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان به سامان‌بخشی و توزیع پروژه‌های فاضلاب استان اختصاص داده شده است.

۲ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی