احتکار پنیر در اصفهان

احتکار پنیر در اصفهان

احتکار پنیر در اصفهان

13 تن پنیر احتکار شده در اصفهان کشف شد

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۳ تن پنیر احتکار شده در بازدید ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از انبار یکی از شرکت‌های لبنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمدحسن اسماعیلی در خصوص پنیرهای کشف شده اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار تعداد زیادی پنیر در یکی از شرکت‌های لبنی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره بهداشت و اداره صمت از انبار این شرکت بازدید کردند که در نتیجه این عملیات 13 تن پنیر احتکار شده که به صورت غیربهداشتی نگهداری شده بودند کشف شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با تائید احتکار کالا از سوی اداره صمت و همچنین غیربهداشتی بودن محل نگهداری کالاها توسط نماینده اداره بهداشت با حکم قضائی، انبار این شرکت پلمب و پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

۲ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی