جذب ۶۰ مبلغ تخصصی در سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان

جذب ۶۰ مبلغ تخصصی در سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان

گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین کاردان‌پور اظهار داشت: معاونت فرهنگی تبلیغی این دفتر بر پایه توانمندی علمی و مهارتی و در راستای تحقق مسئله محوری در رشته‌های مختلف نسبت به شناسایی و جذب مبلغان تخصصی از بین واجدین شرایط اقدام نموده است.

 

وی افزود: با حضور کمیته جذب تبلیغ تخصصی در اصفهان از 64 نفر از مبلغان خواهر و برادری که درخواست خود را ثبت کرده بودند آزمون و مصاحبه انجام شد.

 

رئیس اداره اعزام تخصصی و تشکل‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: از این تعداد، 14 نفر از مبلغان کودک و نوجوان شعبه اصفهان بودند که دوره‌های آموزشی مورد نیاز را گذرانده ولی دارای مدرک مربی نبودند که از آنها نیز آزمون مصاحبه و اجرای برنامه انجام شد.

 

 کاردان‌پور ادامه داد: برای کمیته جذب تبلیغ تخصصی به منظور تفاهم و تعاملات بیشتر، بازدید از مراکز فرهنگی و آموزشی تربیت محور و تحول‌خواه برنامه‌ریزی شده بود که بازدید از مؤسسه و شرکت دانش بنیان آکوگیم، مؤسسه مهر تابان مهدوی و نمایشگاه والشمس بنیاد مهدویت و آینده پژوهشی از جمله آنها بود.

roshd.balagh.ir 

وی با بیان این که به منظور تخصصی محورشدن تبلیغ سعی داریم تا پایان سال چند کمیته جذب تبلیغ تخصصی برگزار کنیم، تصریح کرد: مستندات علمی و مهارتی هر مُبلغ بررسی و امتیاز‌دهی می‌شود و با تعیین تخصص اطلاعات آنها ثبت و در ادامه با شکل‌گیری بانک اطلاعاتی از مبلغان تخصصی، امکان بهره‌گیری بهتر از این ظرفیت وجود خواهد داشت.

 

رئیس اداره اعزام تخصصی و تشکل‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: اطلاعات مُبلغانی که پذیرش تبلیغ تخصصی آنها نهایی می‌شود در سامانه رشد به نشانی اینترنتی roshd.balagh.ir قرار داده می‌شود و همه مبلغان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه بخش «سامانه تبلیغ تخصصی» پایگاه اینترنتی بلاغ به نشانی www.balagh.ir اقدام به درخواست تشکیل پرونده تخصصی کنند.

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی