رییس‌جمهور به اصفهان وارد شد

رییس‌جمهور به اصفهان وارد شد

رییس‌جمهور به اصفهان وارد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،گروه های مختلف خبری و اصحاب رسانه ، مقامات کشوری و مسئولان استانی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و هیات همراه استقبال کردند.

مساله آب، فرونشست زمین، آلودگی هوا، دغدغه اقشار مختلف نظیر تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی، فرهنگی، هنری و همچنین در بخش‌های مختلف همچون مسکن و راه مسائل اولویت دار استان است که انتظار می‌رود در این سفر برای رفع این مشکلات راهکار‌های اساسی ارائه شود.

 

دیدار با نخبگان، کارآفرینان ، فعالان اقتصادی و اقشار مردمی و حضور در شورای اداری استان، بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان موفق و چند واحد صنعتی و شرکت در نشست خبری از جمله برنامه‌های سفر یک روزه سید ابراهیم رئیسی به استان اصفهان است.

 

پیش از سفر رئیس جمهور و هیات دولت به اصفهان، در دیدار استاندار و نمایندگان استان با مسئولان کشوری براساس مسائل اولویت دار استان اعتبارات قابل توجهی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان اصفهان در نظر گرفته شد.

در این سفر یک روزه سید ابراهیم رئیسی به اصفهان، مردم استان امیدوار به حل دغدغه‌ها و مطالبات شان هستند.

 

 

همچنین در این سفر اعضای هیات دولت با حضور در شهرستان‌ها از نزدیک در جریان روند اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف قرار می‌گیرند و به دغدغه‌های تولید کنندگان و مطالبات مردم رسیدگی می‌کنند.

 

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی