ساخت ۵ واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد امام

ساخت ۵ واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد امام

کمیته امداد امام خمینی اصفهان

پنج واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام(ره) در شهر مجلسی به بهره‌برداری رسید

 

 مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: پنج واحد مسکونی برای خانواده های ایتام تحت حمایت کمیته امداد این استان با مشارکت خیران به بهره برداری رسید.

 

به گزارش ایرنا، روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان روز یکشنبه به نقل از سید مصطفی انوری افزود: این واحدهای مسکونی همزمان با دهه کرامت و با مشارکت گروه های جهادی در شهر مجلسی با هدف تامین ضروری ترین نیاز مددجویان احداث و خریداری شد.

 

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی برای خانواده های ایتام شهرستان مبارکه و مددجویان تحت حمایت منطقه ۳ اصفهان بوده است، ادامه داد: برای هر باب مسکن حدود ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و ۳۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی، تامین اعتبار شد.

 

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به متراژ این واحدهای مسکونی، اظهار داشت: این پنج واحد مسکونی در متراژهای ۷۵ تا ۱۰۰ متری برای خانواده های ایتام و نیازمند سه نفر به بالا تامین شد.

 

وی با تاکید بر ضرورت ساخت مسکن با کیفیت برای مددجویان، اضافه کرد: علاوه بر ساخت مسکن بادوام و مقاوم، سرعت و زمانبندی اجرای طرح ها برای کمیته امداد بسیار مهم است و این تعداد واحد مسکونی در مدت هشت ماه احداث یا خریداری شد.

 

شهر جدید مجلسی در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی اصفهان و از توابع شهرستان مبارکه است.

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی