رییسی پنجشنبه به اصفهان سفر می‌کند

رییسی پنجشنبه به اصفهان سفر می‌کند

سفر رئیسی به اصفهان پنج‌شنبه انجام می‌شود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی پنجشنبه هفته جاری به اصفهان سفر می‌کند.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با فارس، درباره مقصد بعدی رییس جمهور در سفر استانی بعدی گفت: قرار است آیت الله رئیسی پنجشنبه این هفته (۲۶ خردادماه) در بیست و پنجمین سفر خود به همراه هیات دولت به استان اصفهان سفر می‌کند.

وی افزود: پیش از این سفر با نمایندگان استان اصفهان جلساتی برگزار شده و نظرات آن‌ها را دریافت کرده‌ایم. البته نظرات مدیران اجرایی این استان نیز دریافت شده است. همچنین، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دار در این سفر نهایی و تصویب خواهد شد.

 

 محورهای سفر رئیس‌جمهور به اصفهان

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان اصفهان بیان داشت: دیدارهای مردمی رئیس‌جمهور که در چند سفر اخیر آغاز شده اقدام مهمی است. چرا که رئیس جمهور به جای برگزاری جلسات با اقشار خاص، این جلسات را با صد‌ها و برخی اوقات هزاران نفر برگزار می‌کند. ایشان مناطق محروم را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهند.

 

وی ادامه داد: جلسات پرسش و پاسخ با اقشار مختلف، بانوان و روحانیون برگزار می‌شود که در مجموع باعث ایجاد نشاط و شادی در استان خواهد شد. بلافاصله اعتباراتی که تصویب شده به استان مذکور تخصیص پیدا کرده و کار‌ها شروع می‌شود. پس از مدتی نیز معاون اجرایی رئیس جمهور از روند پیشرفت پروژه‌ها بازدید و در صورت وجود مانع آن را رفع می‌کند.

۲ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

خبرنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی