آزمون جامع دکترا در اصفهان

آزمون جامع دکترا در اصفهان

 

آزمون جامع دکترا در اصفهان

محمد لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از برگزاری آزمون جامع دکتری در چهار واحد دانشگاهی استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: امسال آزمون جامع دکتری همزمان با سراسر کشور با حضور بیش از ۳۰۰ داوطلب در این استان اصفهان در رشته‌های فنی مهندسی، علوم انسانی و علوم پایه برگزار شد.

 

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: این آزمون ۲۲ و ۲۳ خرداد در دو بخش کتبی و شفاهی اجرا شد. در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) فرآیند برگزاری بخش کتبی و شفاهی آزمون طبق برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده با حضور تعداد ۲۶۰ متقاضی در طول این دو روز و در هفت حوزه امتحانی صورت پذیرفت.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خمینی‌شهر، آزمون جامع دکتری تخصصی واحدهای ناحیه غرب دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به‌صورت متمرکز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر برگزار شد.

آزمون شفاهی دکتری تخصصی نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در حال برگزاری بوده و ۳۵ نفر از دانشجویان دکتری تخصصی این واحد دانشگاهی در رشته‌های مشاوره، اقتصاد، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی پزشکی و مهندسی عمران در آزمون کتبی دکتری تخصصی شرکت کردند. علاوه بر این، ۱۲ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در رشته‌های زیست‌شناسی، بیوشیمی و میکروبیولوژی نیز در آزمون امروز شرکت داشتند

۲ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی