جا سازی مواد مخدر

جا سازی مواد مخدر

جاسازی موادمخدر غمعده

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از دستگیری دو قاچاقچی که قصد داشتند یک کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک را با شیوه بلع و انباری در معده خود به تهران منتقل کنند خبر داد.

سرهنگ مهدی کریمی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری به دو نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را مورد آزمایش قرار دادند.

او گفت: در بررسی دقیق و آزمایش های تخصصی صورت گرفته مشخص شد این دو نفر اقدام به بلع و انباری مواد مخدر در معده خود کردند که با تلاش تیم پزشکی، مواد مخدر از معده این افراد خارج شد.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه ماموران پلیس با اشرافیت وهوشمندی خود توانستند نقشه قاچاق مواد مخدر از طریق جاسازی در معده را ناکام بگذارند گفت: پلیس اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و قاطعانه با آلوده کنندگان جامعه برخورد می کند.

۲ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی