تابلوهای راهنمایی رانندگی در اصفهان تزیینی نیستند

تابلوهای راهنمایی رانندگی در اصفهان تزیینی نیستند

تابلوهای راهنمایی رانندگی تزیینی خ

سرهنگ محمدرضا محمدی رانندگی با سرعت غیر مجاز از اصلی‌ترین دلایل وقوع تصادفات در استان اصفهان دانست وگفت: متأسفانه برخی از رانندگان قانون گریز به رانندگی تهاجمی یا رانندگی با سرعت بالا می‌پردازند که طرح تشدید برخورد با این گونه رانندگان از ابتدای امسال در دستور کار ویژه پلیس راهور استان اصفهان قرارگرفته است.

 

بر این اساس در اردیبهشت امسال یک هزار و ۱۱ دستگاه خودرو به دلیل تخلف سرعت غیر مجاز توسط کارشناسان پلیس راهور استان اصفهان علاوه بر اعمال قانون، توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

 

به گفته او سرعت ۱۰۹ خودرو بالای ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، ۴۶۴ خودرو بالای ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت، ۲۸۳ خودرو بالای ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت و ۱۵۵ خودرو نیز بالای ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت بود.

 

در بزرگراه‌های شهید اردستانی، شهید اقارب پرست و شهید میثمی بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز ثبت شده است که بیشترین زمان ارتکاب تخلف سرعت غیر مجاز هم ساعات پایانی شب بوده است.

 

سرهنگ محمدی جریمه تخلف سرعت غیر مجاز را ۲۱۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: علاوه بر این رانندگان خودرو‌های شخصی ۱۰ و رانندگان خودرو‌های عمومی ۱۵ نمره منفی نیز دریافت می‌کنند و اگر جمع نمرات منفی یک راننده به عدد ۳۰ برسد گواهینامه وی به مدت سه ماه ضبط می‌شود و در این مدت حق رانندگی با هیچ خودرویی را ندارد.

 

رئیس پلیس راهور استان اصفهان میزان سرعت در بزرگراه‌های استان اصفهان را به صورت متغیر و حداکثر بین ۸۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: تابلو‌ها دارای علائم راهنمایی و رانندگی که در راه‌های شهری و برون شهری نصب شدند تزئینی نیستند و رانندگان بایستی در هنگام رانندگی به تابلو‌ها و علائمی که میزان سرعت مجاز درهر مسیر را تعیین کردند توجه کنند.

۲ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی