نصب پلاک پستی هوشمند در اصفهان شروع شد

نصب پلاک پستی هوشمند در اصفهان شروع شد

پلاک پستی هوشمند اصفهان

سید حمیدرضا ابطحی درمورد نصب پلاک‌های پستی هوشمند در اصفهان به‌عنوان اولین کلانشهر کشور، گفت: با این اقدام املاک شهر پس از ۲۰ سال شاهد پلاک‌های جدید می‌شود.

 

پلاک‌های دارای کیو آر کد در مناطق هشت و ۱۰ شهرداری اصفهان نصب شده است و قرارداد اجرای این پلاک‌ها در منطقه ۱۲ شهرداری نیز در حال امضا است و بر اساس اولویت‌بندی در سایر مناطق نیز نصب خواهد شد.

 

به گفته او امروزه استفاده از اطلاعات مکانی و سرویس‌های مکان‌مبنا در فعالیت‌های شهری و ارائه خدمات به شهروندان به‌طور چشمگیری رو به افزایش است و بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها و خدمات شهر وابسته به وجود و به‌کارگیری اطلاعات مکانی و توصیفی پلاک‌های پستی ساختمان‌ها است.

 

با همکاری معاونت‌های برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و خدمات شهری، سازمان زیباسازی، شهرداری‌های مناطق پانزده‌گانه و اداره کل پست استان اصفهان، عملیات برداشت و به‌روزرسانی بانک اطلاعات کد‌های پستی در محل، همراه با تولید و نصب پلاک‌های آبی و پستی در تمام مناطق شهرداری انجام خواهد شد.

 

ابطحی می‌گوید: کاهش هزینه‌های اجرایی، آنلاین بودن و قابلیت به‌روزرسانی اطلاعات پلاک، قابلیت خوانش کیو آر کد روی پلاک از فاصله یک‌ونیم متری، استفاده در خدمات اورژانسی و حوادث و قابلیت نمایش موقعیت مکانی ملک روی نقشه از جمله مزایای پلاک‌های هوشمند پستی به شمار می‌رود.

 

پیش‌بینی قابلیت ارسال موقعیت مکانی دقیق با اسکن کیو آر کد مندرج روی پلاک‌های پستی به سامانه‌های مکان‌مبنا از جمله فروشندگان کالا و خدمات و تاکسی‌های اینترنتی و پیش‌بینی قابلیت استفاده در تمام سامانه‌هایی که به نحوی از طریق موقعیت‌های مکانی در حال سرویس‌دهی به شهروندان است، از دیگر مزایای پلاک‌های هوشمند جدید است.

 

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان می‌گوید: کیو آر کد‌های پستی، حاوی اطلاعات کد‌های پستی واحد‌های مسکونی، تجاری و اداری با قابلیت به‌روزرسانی است.

 

به گفته او امکان ارائه اطلاعات مورد نیاز شهروندان نظیر کد نوسازی و خدمات مرتبط، ارائه اطلاعات نزدیک‌ترین ایستگاه‌های اتوبوس، مترو و دوچرخه، نمایش نشانی پستی صحیح ملک بر اساس آخرین وضعیت بانک اطلاعاتی مرتبط با اسامی به‌روز معابر و اطلاعات توصیفی اداره پست، نیاز نداشتن به تعویض فیزیکی پلاک نصب شده در صورت ایجاد تغییرات در عرصه و اعیان هر ملک از دیگر مزایای پلاک‌های جدید است.

۳ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی