تمهیدات ترافیکی در روزهای 14و15 خرداد

تمهیدات ترافیکی در روزهای 14و15 خرداد

تمهیدات ترافیکی پلیس راه اصفهان

سرهنگ اصغر زارع گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) هر ساله با حضور اقشار مختلف مردم و دوست داران امام راحل در محل مرقد مطهر ایشان برگزار می‌شود.

 

با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود امسال به دلیل فروکش کردن بیماری کرونا، تعداد زیادی از مردم استان در قالب کاروان‌های زیارتی به وسیله اتوبوس و خودروی شخصی و یا به صورت پیاده از جاده‌های استان اصفهان به سمت مرقد مطهر امام خمینی (ره) حرکت کنند به همین جهت پلیس راه استان اصفهان تمهیدات ویژه‌ای را در این خصوص در نظر گرفته و برای خدمت رسانی به مردم نیرو‌های خود را به حالت آماده باش در آورده است.

 

او می‌گوید: ارتقاء ایمنی عبور و مرور زائران به ویژه کاروان‌های زوار مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) در مراحل قبل، حین و بعد از مراسم در دستور کار قرار دارد.

 

به گفته رئیس پلیس راه استان اصفهان به رانندگان و زائرانی که قصد تردد به سمت مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) را دارند می‌خواهیم از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و ضمن رعایت قوانین و مقررات همکاری لازم را با کارکنان پلیس راه استان داشته باشند. ضمناً از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا سفری بی خطر داشته باشند.

۳ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

روزنگار اصفهان

منبع کاملترین اطلاعات و اخبار درباره اصفهان
از اصفهان ،اخبار اصفهان را بخوانید.
از اصفهان با مشاهیر اصفهان آشنا شوید.

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی